söndag 10 februari 2013

Hjärtan säljes

Jag har gjort några hjärtan med texter på.
Nr 1 vit                                                      Nr 2 vit
Nr 3 svart, med sommarord                              Nr 4 blå, med marina ord
Så här ser de ut.
Två hjärtan, ett av tunnare plast med graverad text och ett genomskinligt plexihjärta ovanpå. 
Ca 5 cm höga. De hänger i en 70 cm silverfärgad kulkedja. 
Om någon är intresserad så går det bra att maila till mig på blandadbetong@gmail.com
 Så måste jag visa min nya blomkruka, 99 kronor, från EM-möbler.

18 kommentarer:

Ninnis sa...

Väldigt fina halsband...=)

Kram Ninni

Vardag och flärd sa...

Häftiga smycken, du är duktig! Och krukan är vacker!
Kram Eva

Hanna sa...

fint.
Ha en bra dag!
Kram
Hanna

Anonym sa...

Ojoj att du kan göra så fina hjärtan!!
Imponerande :)

Vacker kruka du kom över där..jättefin!

Hoppas du får en finfin start på veckan
Ann-Louisekram

X sa...

Så duktig du är, jätte fina...krukan oxå!

Kram Lussan

Marianne sa...

Vilka fina!
Visste inte att du gjorde smycken!
Kram

Nillis sa...

Fina hjärtan, kramis

Carina Sjölund sa...

Å så duktig du är♥
Roligt att kunna pyssla så.
Ha en fin kväll!
Kramen♥

House and Garden by Bia sa...

Härliga halsband...och krukan gillade jag också...grått och vit är en fin kombination ;)
Ha de gott!!
Kramen

Irené sa...

Så proffsiga hjärtan med, så snygga texter! Jag har även sett att du gör dörrskyltar... kanske kunde jag beställa en av dig till min vävbod?
Ha det bra/ Irené

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fina hjärtan, gillade dom med sommarord och sjöord jättemycket.
Och det var en fin rosig blomkruka, snyggt med grått också.
Kramar
AnnaMaria

skifferhuset sa...

Vilka vackra å annorlunda halsband! Vore något för min Bod, intresserad? Snygg kruka! Ha en fin dag! Kram Iréne

Gunilla sa...

Jag behöver många hjärtan.... Hoppas att jag snart kkan.få se dem på riktigt..
Du är så duktig du !!! KRAMAR FRÅN GUNILLA

Rosa i huset i vitt sa...

Så fina hjärtan du har gjort
kram Rosa

Unknown sa...

De är så vackra dina halsband. Verkligen.

HUR kan du bo i en stad som har en Pandurobutik utan att bli ruinerad;) Är ur den synvinkeln glad att vi inte har en butik i vår närhet och att handla ur katalogen eller över nätet är inte alls lika roligt som att handla i butiken;)

Önskar dig en härlig kväll
Kram
Annie

Äppelblom sa...

Jättefina halsband! Det svarta med sommarord tycker jag om. Ligger plexiglaset löst över, så att text och glas delar på sig - eller?
Må så gott och kram!

Kia sa...

Vad fina de var!

Ha en toppen kväll!
Kram Kia

Maria sa...

Härliga hjärtan du gjort å krukan skulle jag också kunnat tänka mig att ha, fin.
Önskar dig en skön
Alla Hjärtans Dag/kramen