söndag 11 september 2011

Award



För några dagar sedan fick jag en Award av Malin med fina och inspirerande bloggen Betong ute och inne Den visar just sådant som jag är intresserad av.          

Tack snälla Malin!

Awarden har som vanligt vissa regler;
Man ska länka till den bloggare som man har fått awarden av. Dessutom ska man ge awarden vidare till 5 bloggare, som har under 100 fasta läsere. Och så ska man svara på 5 frågor:
1. Varför började du blogga?
Jag tycker om att fixa i trädgården och att tillverka egna grejor och jag tycker om att fota och då blev det jättekul att få visa det i bloggen. Och sen att få kommentarer också! Jag har läst andras bloggar under lång tid innan jag vågade prova själv.

2. Vilka bloggar följer du?
De som handlar om inredning, trädgård och allt möjligt pyssel.


3. Favoritfärg?
Blå, gråbeige (potatis) och så VIT förstås.

4. Favoritfilm?
Svårt, ser inte så mycket på film. men en film som gjort intryck är Lassie. Den där gamla filmen med Elizabeth Taylor. Ända sen jag som ganska liten såg den första gången har jag önskat mig en collie.

5. Vilket land/länder drömmer du om att besöka, varför?
Jag är väl lite konstig men jag drömmer inte om att resa, trivs så bra här hemma. Möjligen skulle jag vilja åka till Danmark och Skagen.

Och så det svåra.....att välja fem bloggar. Men här kommer de i alla fall!
Mysiga bloggar med fina foton som handlar om trädgård, inredning, pyssel, djur och kläder. 

Tigers Tassemarker


Tre nyanser av vitt


Hemma på Hasselgatan


Javabönan


Hildas hem och trädgård

Nu hoppas jag att ni inte just har fått denna award från någon annan!

8 kommentarer:

Felix sa...

Grattis till Awarden! Så roligt att du fick den! Och så hedrande att du ger den vidare till mig! Vilken glad överraskning! Tusen tack!

Hösthälsningar
Elisabet

Monica sa...

Grattis till Awarden!
Ha en fin söndagskväll, kram, Monica

Unknown sa...

Åh tack så mycket, självklart blir jag jätteglad =)

Ska ta tag i det till veckan, i morgon blir det ett inlägg om gäster vi haft under sommaren.

Hoppas veckan blir härlig för er!


Kraaaaaaaam

Hildas Hem & Trädgård sa...

OJ, tack så mycket!!!!
Känner mig hedrad!!(och väldigt glad)

Ha en bra vecka!!
Kram Petra

Lily sa...

Grattis till awarden!
önskar dig en fin ny vecka
Kram Lily

Viola sa...

Grattis och vilken trevlig läsning, hoppas helgen varit skön, idag har vi busväder, blir att kura i soffhörnet på sin lediga dag, ha de, kram

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Tack snälla för din kommentar!
Grattis till Awarden! och intressant läsning.
Kram Anette

Mina dagar sa...

Åh, grattis! Jag fick en likadan här om dagen:) Visst blir man glad:D

Kul att få läsa dina fem svar!
Må så gott!
Kram Eva